Ledenvergadering 11 maart: Annet de Wit Penningmeester, voorzitter John Boot neemt afscheid.

Op de druk bezochte ALV van 11 maart jl. is Annet de Wit verkozen als penningmeester. Annet is samen met haar man Sjaak reeds jaren actief als fokker en een actieve inzender van onze Fokdag. En niet zonder succes, de veulens en paarden met het achtervoegsel van de Anne Hoeve doen mee in de topsegment van het Friese paarden bestand. De fokkerij van de familie de Wit heeft al menig ster-, kroon-, Modelmerrie en een aantal aangewezen hengsten opgeleverd. Het bestuur is dan ook zeer blij met de komst van Annet als penningmeester.

Fokdag Noord- en Zuidholland – Dekstation Gaasterland

Na 12 jaar heeft John Boot besloten om zich niet meer verkiesbaar te stellen en heeft tijdens de laatste ALV afscheid genomen. Vorig jaar had hij al aangegeven terug te treden om “doorstroming te bewerkstelligen”. John blijft wel actief als KFPS ledenraadslid en voorzitter van de LR en uiteraard als enthousiast fokker van Friese paarden. Hij bedankte in zijn afscheidswoord, zijn (oud) bestuursleden voor de jarenlange prettige samenwerking en de leden van de Fokvereniging voor het in hem gestelde vertrouwen.

Facebooktwitterlinkedinmail